BERI PENDAPAT MIKA


ShoutMix chat widget

Sunday, July 11, 2010

PAY EVERY CENT SAVE ISLAM(PEPSI)

BAHAYA COLA & PEPSI

Last weekend, ada ustazah usrah kami beritahu... masa dia belajar kat Mesir dulu, dia punya lecturer ada cerita... dulu ada sorang mamat Yahudi ni datang Egypt to study the muslims' lifestyle kat sana setelah serangan secara fizikal ke atas umat Islam tak berjaya.



Dia nak carik jalan untuk serang cara lain. Tapi Alhamdulillah, dia telah diberi hidayah semasa dia dok study umat Islam kat mesir tu. Dia beritahu lecturer ustazah ni, one of the things the jews do untuk hapuskan keturunan umat Islam is to produce coca cola & pepsi yang di dalamnya ada chemical to retard the reproduction organs for both men & women.



Menurut mamat tu, kat israel tak ada jual coke & pepsi sbb diorg tahu apa kandungan kat dalamnya and since jew is agama keturunan, diorg tak nak le mandul! and kalau korang pernah terima forwarded email pasal betapa acidicnya coke tu sampai boleh dissolve tulang & gigi (calcium containing compounds) and boleh buat cuci toilet! and for ladies, kalau minum coke boleh cause menstruation if you're a wee bit late. So kalau minum banyak & at that time baru lekat zuriat, ada chances keguguran le, kan? therefore, untuk kemakmuran umat Islam & untuk kesihatan & untuk tak support jewish companies, please stop drinking & buying coke & pepsi



Tahukah anda bahawa PEPSI mempunyai maksud yang tersendiri. Jika Muslim & muslimat ingin tahu, PEPSI membawa maksud:
Pay Every Pound Save Israel



# Artikel ini saya dapat dari hamba Allah yang saya tidak kenali ,saya paparkan di sini untuk penilaian para pelawat sekalian ,sekiranya benar dan berfakta hendaklah kita hindarkan dari meminum minuman ini atau membelinya sekiranya tidak benar maka kita juga hendaklah hindarkan dari meminum dan membelinya kerana ia adalah buatan Yahudi .Kalau kita tak dapat nak pulaukan kesemua produk yahudi , pulaukan sebahagiannya. ..




PEPSI:
Pay Every Pound Save Islam



KIRIMAN
fuzzy4er@yahoo.com

No comments:

Post a Comment