BERI PENDAPAT MIKA


ShoutMix chat widget

Tuesday, March 3, 2009

MESIN URUT KAKI


Inilah rupa mesin URUT-KAKI yg emak kamu bukan main minat.

1 comment:

  1. MESIN URUT-KAKI ini sebenarnya sudah lama diidam emak kamu. Ayah pun kerap mencari peluang untuk membeli satu tapi tak ditemui. Entah bagaimana, selepas beli-barang di Tesco, muncul belia China dan tawar cabutan bertuah untuk hadiah.

    Ayah pun buka card yang dihulurnya. Apabila ayah buka,pada card itu tertera 'special gift'. Terdapat 3 photo HADIAH yang ditawar. Tapi, selepas ayah & emak BINCANG, kami pakat untuk minta pilihan hadiah.

    Mereka setuju dan kami pilih HOME THEATRE, MESIN URUT KAKI dan MESIN JAHIT SULAM. Ketiga-tiga BARANG tersebut perlu dibayar tunai RM3798.

    Ayah tidak berduit ketika itu. Kami pun minta tanggoh 1 minggu iaitu hingga hari KHamis depan. Tapi, besoknya, emak cadang nak ambil duit beliau di Tabong Haji. Malangnya,duit beliau tidak boleh diambil karena takde BUKU AKAUN.

    Maka ayah pun terpaksa lah ambil duit ayah dan bayar. Selepas bayar, ada satu lagi hadiah bertuah. Hadiah utamanya ialah kereta Toyota Altis. kedua,Proton. Ketiga, motosikal....

    Hadiah kali ini guna sensor. Emak kamu harap dapat hadiah kereta tapi selepas disensor, hadiahnya ialah dapor letrik digital.

    Kalau dinilai, jumlah HARGA HADIAH tersebut ialah RM12,500.

    ReplyDelete