BERI PENDAPAT MIKA


ShoutMix chat widget

Monday, March 2, 2009

Mesin Jahit Sulam


Ia mudah diguna. Tombol merah tu, design corak dia. Set dulu.

2 comments:

  1. Dengan mendapat HADIAH ini, maka hasrat ayah hendak menggalak MILAH berdikari/menjalankan perniagaan sendiri dicapai. Alhamdulillah!

    Ayah sedar bahawa ayah dan emak tidak mampu membeli mesin jahit sulam 'JANOME' yang otomatik itu. Namun, kami terus berdoa agar Allahswt qabul hasrat kami. Rupanya, Allahswt telah qabul hasrat kami.

    Sebenarnya, ayah harap Milah tidak keciwa. Buat sementara, Milah guna MESIN JAHIT SULAM manual ini. Bila dah dapat UNTUNG nanti,simpan dan kumpul agar dapat dimilik JANOME secara tunai pulak.

    Ayah dan emak memang berfikir bahawa Milah, begitu juga semua anak yang lain, wajar saling menolong sesama sendiri. Jadi, kami dapat menolong setakat ini secara itu.

    Belajarlah hingga dapat ILMU dan bekerja lah supaya dapat UPAH. Sesungguhnya, ILMU dan UPAH tersebut MODAL dan BEKAL bagi pekerjaan/ perniagaan seterusnya.

    Ayah harap, semua anak ayah terus berjaya dan berbudi dalam bidang yang kamu cebur. Bersyukur karena sesiapa bersyukur diatas nikmat yang dikurnia Allahswt akan bertambah/ditambah nikmatnya.

    Wasalam

    ReplyDelete